Zenderstad 3 uit degradatie gevaar.

In de 6e ronde van de Provinciale clubcompetitie moest Zenderswtad 3 uit tegen DAWO  Woudenberg.

De eerste uitslag viel op bord 2 tussen Jaap Veld en Nico Verhoeven, Nico molde het centrum van de tegenstander en had voortdurend het betere van het spel. op de 42e zet zag Jaap meer spoken dan er waren en gaf spontaan op!!

Theo van Londen had ook een mazzeltje in een gelijkwaardige spelopbouw kwam hij opeens in de problemen, toen Hennie van Lambalgen verkeerd sloeg en schijfwinst miste waren de rollen opeens omgedraaid en moest Hennie de remise zoeken 3-1.

Hans ging tegen Leo van Raay vol in de aanval en ging al vroeg naar het kerkhof het kostte Leo uiteindelijk te veel tijd om de goeie zetten te kiezen en ging door de klok.

Gerard aan bord 1 tegen Cor van Setten hadden een gelijkopgaande klassieke partij, gezien de 1-5 tussenstand hoefde Gerard geen onnodige risico,s meer te nemen, Na 56 zetten werd de vrede getekend en konden de IJsselsteiners met 2-6 overwinning huiswaarts keren (al woont er geen van de 4 in IJsselstein)