Nico Verhoeven - Dick de Boer

Nico wist Dick de Boer te verassen met een damzet, dat hij de partij later door onnauwkeurig spelen alsnog verloor koste hem het kampioenschap!!

Nina Hoekman - Laura Timmerman

Schitterende damzet van Nina Hoekman tegen Laura tijdens het afgelopen NK vrouwen

Cees Westland - Ton Vink

Cees haalde gelijk al in de 1e competitieronde uit met een mooie slagzet.

N.Verhoeven - A.Koster

In het persoonlijk updb kampioenschap verraste ik Arie met een damzetje.

Ruud de Graaff - Carlo Koopman

In de Nationale Competitie werd overtuigend van Haarlem's 2 gewonnen. Ruud stond de hele partij beter, maar na 48.39-34? kon zwart winnen met 49..23-29! gebruikmakende van de volgende wending. Wellicht dat wit nog tegen kan stribbelen door na 50.31-26 11-17 met 51.35-30 een schijfje te geven.

Wouter van Beek - Rutger Oskam

In de Provinciale Clubcompetitie werd nipt verloren van kampioenskandidaat OG Utrecht.

Alle partijen eindigden, zo nu en dan na het nodige laveerwerk, in remise, behalve de partij die op bord 1 werd gespeeld tussen Rutger en Wouter van Beek.

Rutger dacht in de diagramstand eindelijk 1.. 20-25 te kunnen spelen, maar werd verrast door 2.27-22!, met als clue dat zwart niet 3,.18x27 mag slaan vanwege eenvoudig doch effectief 4.20-14 W+. Daardoor verloor Rutger een schijf en niet veel later de partij.