Na twee maanden in het ziekenhuis gelegen te hebben is vannacht ons zeer gewaardeerde  clubgenoot Cees Westland op 70-jarige leeftijd overleden.
Wij wensen zijn vrouw Henny, dochters Sonja en Petra, zoon Fred, alle (schoon)familie en kleinkinderen heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Op 12 jarige leeftijd damde Cees al bij onze damclub Zenderstad uit IJsselstein. Naast lid van IJsselstein was Cees ook jaren lid van NDG Nieuwegein. Cees was een bescheiden maar sterke dammer, in het seizoen 2019-2020 was Cees nog onze ongeslagen clubkampioen! Met zijn onnavolgbare, en meestal de theorie aan zijn laars lappende boeiende spel kon Cees van iedereen winnen.

Altijd vrolijk en belangstellend betekende Cees heel veel voor onze damvereniging. Cees vervulde vele functies, enkele jaren ook als voorzitter, maar bleef het liefst op de achtergrond. Als gastheer/vrijwilliger van onze speellokatie de “Oase” zorgde Cees samen met Henny altijd voor de drankjes en hapjes en alles rond het speellokaal. Cees hield bijzonder van de gezelligheid rond het dammen.

Waar Cees op het dambord toe is staat was illustreert de partij tegen Kumar Bihari uit de onderlinge kompetitie van 5-10-2019 partij hier sloeg Cees toe door een dam te halen van 9 zetten diep!!

Ceeswestland2

Cees Westland

We zullen je ontzettend missen Cees!

Namens de leden van Zenderstad

Ed Kok