In de 7e ronde om het persoonlijk kampioenschap speelde alle 3 de zenderstadters remise.

Laura speelde tegen Ruud Klarenbeek een rustige partij waarin het evenwicht niet verbroken werd.partij

In de eerste klasse staan Kumar en Nico nog steeds aan kop, al leek het erop dat Kumar ging winnen door een venijnige dam te halen tegen Gerard Benning voor 1 schijf, om de dam te behouden moest Kumar nog een schijf offeren maar de dam was nog niet productief en Gerard kwam steeds verder en uiteindelijk wist hij ook dan  te halen en moest Kumar berusten in remise. partij.

Nico werd volledig verrast door Patrick van der Tol, Patrick die doorgaans zijn opening rustig met de nodige (terug)ruiltjes opbouwt ging nu vol in de aanval met een flank centrum aanval, Nico liet het gelaten toe en wachtte op kansjes maar die kwamen niet, althans niet voldoende om het evenwicht te verstoren en ook deze partij eindigde in remise, partij.

Dit betekent wel dat we inplaats van 2 punten los nu nog maar 1 punt los staan met 11 uit 7 en de laatste rondes nog spannend gaan worden.

Stand pers kampioenschap :standen